»Poglejte, ko sem bil otrok, sem kot nor zbiral Marvelove stripe.«
»Glede oblačil, tam sem jih največkrat dobil po nosu, sem imel že narisano, pa je bilo treba popraviti.«
»Čeprav sem Slovenec, ki ne jamra, je bil ta strip zame kar težavna naloga. Mislil sem, da grem na Triglav, potem pa je na sredi poti padla gosta megla. Ko se je razkadila, sem se znašel v Himalaji. In še vedno je bilo treba priti na vrh.«
»Ljudje, ki domnevajo, da sem kura, se hudo motijo. Ko sem enkrat v prostoru, lahko tam vsakogar nasuvam v zadnjo plat.«
»Po eni strani pa sem vesel, celo ponosen, da sem takrat, na pragu tridesetih let (natečaj leta 1970, odprtje leta 1975) ustvaril arhitekturo, ki je dovolj izvirna, samosvoja, prepoznavna in avantgardna pa tudi v širnem svetu tolikokrat objavljena in razstavljena, da so jo sedaj, petdeset let pozneje, uporabili ameriški filmarji.«
»Na začetku sem imela malo strahu. Kako zdaj Prešernu besedo v usta položiti? Saj ne vem, ali je res tako rekel.«
»Kot vseživljenjski oboževalec stripov sem navdušen nad izidom.«
»Kajuhu sem poskušal zlesti pod kožo, ne samo prerisovati njegove fotografije.«
»Saj to ni kritika Marvela, imajo svojo shemo in vedo, katere like bodo izpostavili in kdaj. Je pa to zamujena priložnost.«
»Na koncu sem vse skupaj posul s sladkorčki oz. v tem primeru cukrčki.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju